مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران

4/5 - (4 امتیاز)

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران

ابروها در زیبایی چهره افراد نقش اساسی را بازی میکنند از این رو تمامی خانم به شکل و زیبایی ابروهایشان اهمیت زیاد میدهند . به همین خاطر پیدا کردن یک مرکز تخصصی خوب در تهران برای طراحی ابرو ها کار سختی میباشد . چون بعضی افراد تازه آموزش دیده هستند و نمیتوانند ابروهای یکدست و قرینه طراحی کنند یا اینکه بعضی افراد هم آموزش ندیده هستند و فقط به خاطر درآمد زایی ، چند روز آموزش مجازی دیده اند و میخواهند از طریق میکروپیگمنتیشن کسب درآمد کنند .

مرکز تخصصی فیبروز ابرو خوب در تهران

به همین خاطر ما پیگمنتر های حرفه ای و خوب میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را در تهران ، که چندین سال در کار آرایش دائم سابقه دارند برای شما معرفی میکنیم امیدواریم با دیدن نمونه کار هایشان بهترین طراحی را برای ابروهای شما انجام دهند .

فیبروز ابرو چیست ؟

در عصر حاضر روش های مختلفی برای فرم دادن و حالت دادن به ابروها وجود دارند که یکی از این روش ها جدید فیبروز ابرو است. و شما می توانید بعد از کسب اطلاعات لازم از فیبروزکار مربوطه در این زمینه از این متد جدید برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب های موجود در ابروهایتان استفاده نمایید.

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی در صربستان می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز (فی) نشان نام شرکت است و (بروز) به معنی خط ابروها می باشد. شرکت فیبروز دارای شاگردان زیادی از کشور های مختلف دنیا و ایران میباشد و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابروها برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

هاشور ابرو در تهران ، فیبروز ابرو در تهران

فیبروز ابروها یکی دیگر از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابروها از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

1- قرینه سازی هر دو ابرو

2- فرم دادن به تاج و آرک ابروها

3- حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد

4- پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

5- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

6- دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

مزایای فیبروز ابرو
فیبروز ابرو در تهران

انواع مدل فیبروز ابرو

فیبروز ابرو برحسب شکل یا مدل انواع مختلفی دارد که برای هر چهره ای یک مدل خاصی بهتر میاد . ما در زیر  بطور خلاصه در زیر انواع مدل فیبروز توضیح میدهیم:

اسپاین (spine) یعنی ستون فقرات . در فیبروز ، ابرو ها را به ستون فقرات تشبیه کرده اند و مدل هایشان را بر حسب ستون فقرات نامگذاری کرده اند.

1- مدل ابرو اسپاین 3

این مدل هاشور ابرو به تیغ ماهی نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار دارد و همه قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند.

2- مدل ابرو اسپاین 5

این مدل هاشور به هاشور ابروی آسیایی نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد.

3- مدل ابرو اسپاین 6

این مدل به هاشور ابروی کلاسیک نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار دارد و تمام هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.

4 – مدل ابرو آپر اسپاین

در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار می گیرد و همه هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند.

انواع فیبروز ابرو ، انواع هاشور ابرو ، طراحی فیبروز ابرو ، فیبروز ابرو تهران
مرکز تخصصی فیبروز ابرو غرب تهران

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو (سایه یا هاشور ابروها)  بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد.

معایب فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو تنها عیبی که داره و شاید برای بعضی ها شنیدنش ناراحت کنده باشد اینه که افرادی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند نمیتوانند از این روش برای طراحی و فرم دادن به ابروهایشان استفاده کنند پس فیبروز برای افرادی استفاده می شود که تا بحال از هیچ متد تاتو استفاده نکرده اند.

 

روش انجام سایه و هاشور ابرو بر اساس متد فیبروز

برای انجام هاشور ابرو و سایه ابرو بر اساس متد فیبروز ابروها از قلم دستی میکروبیلدینگ استفاده می شود .سوزن های مورد استفاده در قلم فیبروز به صورت یکبار مصرف هستند و بعد از هر بار استفاده باید عوض شوند.

 

طراحی ابرو ، میکروبلیدینگ ابرو

 

فیبروز ابرو در بارداری

فیبروز ابرو مانند تاتو میماند ولی ظریف تر از تاتو میباشد . همانطور که تاتو در زمان بارداری برای جنین ضرر دارد فیبروز ابرو هم چون مثل تاتو میماند برای جنین ضرر دارد .  توصیه میشود حین بارداری و شیر دهی از تاتو استفاده نکنید .

 

هزینه فیبروز ابرو چقدر میباشد؟

هزینه فیبروز ابرو نسبت به تخصص و مهارت آرایشگر و مکان قرار گیری آرایشگاه در شهرهای مختلف و منطق مختلف شهر ها متفاوت است.همچنینی در نظر داشته باشید قیمت فیبروز ابرو به عوامل دیگری چون نوع رنگ تاتو مورد استفاده، نوع و برند سوزن تاتو نیز متغیر است. به عنوان مثال یکی از بهترین سوزن های تاتو، سوزن میکروبلیدینگ فیبروز میباشد، یا رنگ های برند فیبروز که علاوه بر قیمت بالا، کیفیت فوق العاده ای نیز دارند که در قیمت فیبروز ابرو تاثیر مستقیم دارد.

رنگ فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در انواع رنگ های مختلف اجرا می شود. رنگ هایی که در این روش برای زیبایی ابروها استفاده می شود از انواع مواد معدنی تهیه و تولید می شود همچنین با توجه به اینکه فاقد فلزات سنگین می باشد به راحتی جذب پوست شده و از این رو ظاهر ابرو بسیار طبیعی جلوه میکند.این متد هیچ دغدغه ای برای خانم از بابت اینکه بعد از انجام فیبروز ابرو ته رنگ فیبروز بعد از پاک شدن در ابرو ها میماند ندارد با اطمینان خاطر میتوان گفت که رنگ فیبروز ابرو بعد از چند ما از روی پوست خودبخود پاک کیشود و هیچ اثری ازش نمی ماند.

طراحی هاشور ابرو در تهران

 

عوامل موثر بر فیبروز ابرو

فیبروز ابرو به داشتن قیمت های متغیری مناسب هر بودجه ی می باشد. عوامل بسیار زیادی در قیمت و هزینه فیبروز موثر می باشد که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  تخصص
  • مهارت تکنیسین
  • میزان رنگ استفاده شده
  • نوع رنگ
  • برند رنگ
  • تعداد سوزن ها
  • موقعیت جغرافیای مرکز فیبروز ابرو

شما می توانید قبل از انجام فیبروز ابرو در مورد هزینه ها و قیمت آن با مراکز آرایش دائم بالا تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست بیاورید و سپس اقدام به انجام فیبروز ابرو بکنید. بعضی مراکز فیبروز ابرو که شاید تبلیغات هایشان را در اینترنت دیده باشید با وجود نداشتن مهارت های لازم قیمت های نجومی و نامعقولی در کرج و تهران دارند که توصیه میشود مواظب این افراد باشد.

 

یک دیدگاه در “مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران”

  1. سلام یک هفته پیش یه هاشور فیبروز زدم برای مشتری چون حساس بود زیاد عمقی هم نزدم سطحی زدم الان زنگ زده میگه هاشورم کامل محو شده هیچ خطی وجود نداره کمرنگ شده کلا تبدیل ب سایه شده روز سوم حموم رفته یه حموم کرده استاد بنظرتون این هاشورهاش برمیگردا اینا طبیعی ه میترسم خیلی تورو خدا بگید یک هفته اس براش زدم زن شارلاتانیه خیلی هم تمیز زدم موادمم مارک ورد فیمس اورجینال بوده😞😞😞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.