چه مدت طول می کشد تا ابرو رشد کند؟(و چگونه می توان ابروها را سریع تر رشد کرد) هاشور ابرو تهران

چه مدت طول می کشد تا ابرو رشد کند؟(و چگونه می توان ابروها را سریع تر رشد کرد)

4/5 - (40 امتیاز)

چه مدت طول می کشد تا ابرو رشد کند؟ (و چگونه می توان ابروها را سریعتر رشد کرد)

همه ما مشکل کم پشتی ابروها یا ریزش ابروها را داشته ایم و همیشه هم دنبال این بوده ایم ابروهایمان چقدر طول میکشند تا رشد میکنند .

کندن موهای ابرو و تراشیدن انها باعث ایجاد لکه های طاسی روی ابروها میشود و این سوال برای شا پیش میاد که چگونه اجازه دادید این اتفاق بر روی ابروهای شما بیافتد.

اکثرا این اتفاقات تدریجی میباشد .شما برای حذف موهای اضافی ابرو هایتان و طرح دادن به ابروها آنها را می چینید زمانی که متوجه شوید تقریباً چیزیاز ابروهایتان نمانده است.

چه مدت طول می کشد تا ابرو رشد کند؟

اولین چیزی که باید درک کنید این است که چقدر طول می کشد تا رشد ابرو زیاد شود ؟

رشد دوباره و سرعت رشد ابرو ها در درجه اول به عوامل مختلفی مثل سن افراد ، سوخت و ساز بدن و همچنین چگونگی برداشتن ابروها بستگی دارد.

مراقبت بعد از هاشور ابرو

نکته بعدی که باید بدانید این است که همه موهای بدن – خواه در موهای ابرو ، مژه ها یا موهای سر شما – در مراحل مختلفی رشد می کنند. به طور خاص ، سه چرخه رشد مو برای همه موها وجود دارد و تنها چیزی که تفاوت می کند این است که هر مرحله چقدر طول می کشد.

این سه مرحله برای رشد موهای ابرو چیست؟

در اینجا خلاصه ای از چگونگی رشد ابرو ها را برای شما بازگو میکنیم.

مرحله آناژن

آناژن: این مرحله رشد ابرو و مدت زمان ماندگاری آن در هر فرد متفاوت است و به جنسیت ، سن و همچنین ژنتیک فردبستگی دارد. اساساً طول این مدت است که تعیین می کند چه مدت و چقدر مو رشد می کند. همانطور که ممکن است حدس زده باشید ، این مرحله برای ابرو ها بسیار کوتاهتر از موهای سر ماست ، به همین دلیل همه موهای ابروها از یک زمان مشخص ، شروع به رشد نمی کنند.

مرحله کاتاژن

کاتاژن: این مرحله استراحت متوسط ​​و استراحت است که در طی آن موهای ابرو شما به طور فعال رشد می کند و به صورت خنک می نشیند. این مرحله به طور معمول بین دو تا چهار هفته به طول می انجامد و در این مدت ، فولیکول مو تولید مو را متوقف می کند ، کوتاه می شود و باعث می شود رشته مو از جریان خون جدا شده و به سمت سطح پوست بالا رود.

مرحله تلوژن

تلوژن: در این مرحله موها رشد کرده و بلند شده و با چشم قابل مشاهده هستند و وقت آن رسیده است که از این موی ابرویتان خداحافظی کنید. در این مرحله نهایی رشد ابرو ها نهایی شده و مرحله ریختن طبیعی است و در این مدت ، این موهایتان به حالت خواب فرو میروند در فولیکول باقی می مانند تا موی جدید از فولیکول شروع به رشد کند . با رشد موی جدید به سمت بالا ، موهای پیر به طور طبیعی ریخته می شوند.

مراحل رشد به دلیل اینکه رشد موهای ابرو به مدت طولانی نیاز دارند از این روز مراحل رشد در این مرحله نقش بسزایی دارد. به عنوان مثال بهترین مرحله برای کندن موهای اضافی ابرو های شما ، مرحله تلوژن است زیرا موهای ابرو آماده هستند که به هر طریقی از بین بروند و بریزند.

از طرف دیگر ، اگر موهای ابرو که در مرحله آناژن هستند ، چیدید ، رشد موهای ابروی شما بیشتر طول می کشد ، زیرا آنها شانس تحقق چرخه زندگی خود را پیدا نکردند و چه بسا رشد نکنند.

البته فقط مرحله رشد مهم نیست ، مدت زمان لازم برای ریختن ابرو نیز بستگی به نحوه عملکرد پوست شما دارد …

مراحل رشد مو (هاشور ابرو تهران ).png

چه مدت طول می کشد ابروها به رشد خود ادامه می دهند:

اصلاح کردن ابرو یا شیو ابروها و یا کندن ابروها در رشد مجدد ابرو ها تاثیر بسزایی دارد. توجه کنید که ریشه موهای شما  در سراسر بدن تان در زیر لایه اپیدرم و بافت های عمیق پوستی قرار گرفته اند.

این بدان معنی است که موهای زیادی هستند که نمی بینید ولی وجود دارند. اگر تا به حال با موچین موهایتان را کنده اید ، ممکن است متوجه این موها شده باشید. این موها به اندازه کافی بلند و در جای خود محکم شده اند که میتوانید این را احساس بکنید ، اما با این حال وقتی انها را می چینید یا میکّنید حدود پنج برابر طولانی تر از قدر مو در سطح آن است.

بنابراین میتوان گفت که موهای شما بدون توجه به چیزی همیشه در چرخه رشد قرار دارند و این چرخه همیشه ادامه دارد و این رشد مو بدون درنظر گرفتن تعداد موهای شما همیشه ادامه دارد. اما اگر انها را بچینید زمینه برای رشد موها بیشتر میشود .

موها باید زمان زیادی را برای شکل گیری دوباره در ریشه مو و فولیکول مو صرف کنند تا به سطح پوست برسند. اگر تراشیده شوند ، سطح مو کوتاه تر می شود ، یا شاید تا حدودی کمی زیر یا قسمت بالای پوست قرار میگیرند ولی ریشه مو هنوز دست نخورده باقی میماند. ساقه مو، منتهی به سطح پوست هنوز سالم است. به طور خلاصه ، تقریباً دو برابر بیشتر از رشد موی خود را در مقایسه با اصلاح مو در صورت چیده شدن آن انتظار داشته باشید.

اصلاح ابرو و طراحی ابرو (هاشور ابرو)

نکته آخر در این باره اینکه : کندن مکرر مو باعث ایجاد اسکار در فولیکول مو میشود . کندن مکرر مو میتواند به طور دائمی فولیکول مو را زخم کند و در این صورت است که رشد مو کند شده و ضخامت مو نازکتر میشود و حالت کم رنگی به خود میگیرد. اگر از همان فولیکول کنده شده است ، می تواند آن فولیکول را به طور کامل غیر فعال کند و از رشد دوباره مو جلوگیری میکند.

به همین دلیل کندن مو می تواند نوعی از بین بردن دائمی موها باشد به همین دلیل ما توصیه می کنیم ابروهای خود را نکنید (مگر اینکه در نقاطی از ابرو که یقین دارید هرگز رشد موی بیشتراز این را نمی خواهید ).

مشکل رنگ نگرفتن میکرو‌بلیدینگ ابرو

چگونه ابروهایمان سریعتر رشد کنند

مدت زمان رشد یک موی ابرو در طول مراحل رشد به چندین عامل متفاوت بستگی دارد، اما می توان گفت که این دوره می تواند بیش از 60 روز طول بکشد.

خوشبختانه چند تا روش وجود دارد که می تواند برای رشد سریع ابروهای خود انجام دهید. راه کارهایی زیرمیتواند برای برای رشد پهن تر و سریعتر ابرو ها کمک کند!

از کندن ابروهایتان دست بردارید.

چگونه می توان ابروهای پهن و طبیعی داشت .

اگر شما عادت دارید که ابروهایتان را بکنید و قاتل ابروهایتان باشید حداقل باید 8 هفته که مدت زمان چرخه کامل رشد ابرو میباشد را صبر کنید تا ابروهایتان به رشد مداوم خود ادامه دهند و کامل شوند.

چیدن ابروها با موچین ، اصلاح ابرو با موچین

با دادن فضا و فرصت زمانی مناسب برای رشد ابرو ها ، میتوانید ابروهای پهن و کامل تری داشته باشید.

اگرمیخواهید به ابروهای خود شکل دهید از ماشین های اصلاح ابرو برای اصلاح ابروهایتان استفاده کنید .

استفاده از موچین را کنار بگذارید.

تغذیه ابرو با روغن ها

روغن های طبیعی پر از مواد مغذی هستند که باعث رشد زیاد مو میشوند که روغن کرچک یکی از آنهاست . روغن کرچک برای رشد مو توصیه میشود.

رشد سریع ابرو با روغن کرچک

بهترین روغن های سریع رشد مو عبارتند از :

روغن کرچک ، بادام ، نارگیل ، زیتون ، آووکادو ، جوجوبا یا هر روغن طبیعی غنی از مواد مغذی میتوانند برای رشد مو موثر باشند که در این میان روغن کرچک در صدر این لیست قرار دارد .

همچنین میتوانید از این روغن ها به صورت دوبل یا ترکیبی از دو تا روغن برای تقویت و رشد موهای خود استفاده کنید به عنوان مثال میتوانید روغن کرچک را با روغن های دیگری مانند رزماری ، اسطوخودوس ، بابونه یا نعناع ترکیب کنید تا مو را برای  رشد سریع تحریک کنید.

تفاوت هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن و تاتو

بیوتین BFF ابرو است

نحوه رشد ابروهای بیوتین برای مو ، پوست و ناخن

ویتامین B7 ، که به عنوان بیوتین نیز شناخته می شود ، یکی از 8 ویتامین ب کمپلکس است که سطح انرژی ما و همچنین سایر عملکردهای بدن را تنظیم می کند. به طور خاص بیوتین با رشد سریع تر و قوی تر ناخن و مو در ارتباط است.

بیوتین اگرچه به خوبی از روی پوست جذب بدن نمی شود ، می توانید آن را با مکمل های غذایی مصرف کنید تا ابروها را تقویت شوند. همچنین می توانید با خوردن ماهی ، گوشت حیوانات ، انواع توت ها و حبوبات ، بیوتین بدن خود را از این رژیم غذایی دریافت کنید.

7 دیدگاه در “چه مدت طول می کشد تا ابرو رشد کند؟(و چگونه می توان ابروها را سریع تر رشد کرد)”

  1. سلام. فاصله دو ابروی من رو خیلی زیاد کردن و تاثیر خیلی بدی روی چهرم گذاشته به طوری که انگار ابروم از وسط رفته. میخواستم بدونم چقدر طول میکشه دوباره پر بشه با توجه به اینکه با موچین برداشتند.

  2. سلام ابرو هایی که قیچی شدن و کمی از حالت خودشون دراومدن چقد طول میکشه تا دوباره مثل قبل شن؟

  3. سلام رفقای من به شوخی با ماشین اصلاح قسمتی از ابرو من رو زدند خواستم بپرسم چقدر طول می کشه که دوباره رشد کنه؟

  4. سلام
    5 روز هست که قسمتی از ابروی من با بند انداز کنده شده
    میخواستم بدونم چقد طول میکشه تا جای خالی ابرو دوباره پر بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.