آرایش دائم با میکروپیگمنتیشن تهران

آرایش دائم با میکروپیگمنتیشن تهران

5/5 - (1 امتیاز)

آرایش دائم ابرو و چشم با میکروپیگمنتیشن در تهران

آرایش دائم با میکروپیگمنتیشن ، تاتو زیبایی یعنی کاشت یک رنگدانه ، مشتق از ترکیبات آلی یا معدنی ، به لایه درم پوست است و این روش اثر ماندگاری تاتو آرایشی را تضمین می کند.

آرایش دائم این امکان را به افراد میدهد که صبح ها بدون تلف کردن وقت خود در جلوی آینه با لوازم آرایشی از خوب بیدار شوند بر سر کار خود مراجعه کنند.

هزاران نفر از بانوان شهر تهران آرایش دائمی دارند که هرگز به آنها شک نمی کنید زیرا به درستی و طبیعی توسط افراد حرفه ای انجام شده اند و دیگر برای مدتی نیاز بیشتری به آرایش ابرو ها و رژ لب و … ندارند .

آرایش دائم برای پرتر کردن ابروهای کم پشت ایدال میباشد . برای داشتن ظاهری طبیعی در آرایش دائم از سایه های پر میکروبلیدینگ استفاده کنید.

آرایش دائم با میکروپیگمنتیشن تهران ، هاشور ابرو در تهران ، میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران

آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن چشم در تهران

با آرایش دائم ، خط چشم های بالا و پائین شما هرگز نیازی مداد و سایه چشم نخواهید داشت و به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی بدون نگرانی از پاک شدن سایه چشم شنا کنید و از آب بیرون بیایید و دو باره وارد آب شوید. دیگر استفاده دراماتیک از لوازم آرایشی را کنار خواهید گذاشت.

یک تکنسین آموزش دیده آرایش دائم و واجد شرایط انجام میکروپیگمنتیشن ، درخواست مورد سلیقه شما را با مشورت شما بررسی خواهد کرد و بهترین انتخاب رنگ و شکل را به شما توصیه می کند.

قیمت خدمات میکروپیگمنتیشن چشم در تهران

خط چشم بالا: 200 هزار تومان | خط چشم پایین: 200 هزار تومان | خط چشم بالا و پایین: 350 هزار تومان

آرایش دائم چشم ، میکروپیگمنتیشن چشم ، مرکز میکروپیگمنتیشن چشم در تهران

روش خط چشم سایه پلک های شما را مشخص میکند و شکل چشم های شما از لحاظ زیبایی تقویت میکند. پهنای سایه چشم و رنگ آن بسته به سلیقه شما متفاوت است برای اطمینان از ایجاد خط چشم طبیعی ، رنگدانه نزدیک به خط مژه ها کاشته می شود.

ترمیم میکروپیگمنتیشن چشم

تمدید یا ترمیم میکروپیگمنتیشن چشم پس از 6-8 هفته پس از درمان اولیه (در صورت لزوم) میباشد.

آرایش دائم ابرو در تهران

اگر از مداد ابرو برای آرایش ابروهای خود استفاده میکنید آرایش دائمی شما را از این کار خلاص میکند . در هنگام شنا کردن ، ورزش های هوازی که عرق میکنید یا موقع خواب ، ارایش ابروهایتان هیچ تغییری نخواهد کرد . میکروپیگمنتیشن ابرو روشی است که موهای شبیه سازی شده با رنگدانه بر روی ابرو های شما و در لابلای موهای ابرو کشیده میشودکه برای افراد عادی غیر قابل تشخیص میباشد.

انواع مدل های هاشور ابرو ، آرایش دائم ابرو ، طراحی ابرو در تهران

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران

هزینه میکروپیگمنتیشن چشم و ابرو با هم 450 هزار تومان فول شیدو

ترمیم میکروپیگمنتیشن ابرو

ترمیم میکروپیگمنتیشن ابرو یک ماه بعد از انجام درمان اولیه میباشد .

میکروبلدینگ ابرو در آرایش دائم چیست؟

میکرو بلدینگ ابرو روشی است که با استفاده از قلمی که بلید‌ به اون متصل میشود انجام میگیرد. بلید یک ردیف از سوزنهای چیده شده در کنار هم که ظاهری تیغ مانند دارد وبه وسیله آن رنگ به داخل پوست به صورت خط های هاشور وارد میشود. مزیت این روش به دیگر روش ها ابجاد خط ها و هاشور بسیار طبیعی و ظریف است.

آرایش دائم میکروبلیدینگ ابرو در تهران ، هاشور ابرو طبیعی در تهران

رنگدانه ها در آرایش دائم چگونه کاشته میشوند؟

رنگدانه ها در آرایش دائم همانند نقه های ریز میمانند . دقیقا به همین شکل رنگدانه میکروپیگمنتیشن برای طراحی ابرو کاشته می شود.
نقطه. فاصله . نقطه.
پیگمنتر باید آهسته، بسیار با دقت، و با عشق فراوان کار کند . این همان چیزی است که لب ها و ابروهای شما را طبیعی تر می کند و از نتیجه ای بیشتر از آن جلوگیری می کند. هر جزئیات کوچک به حساب می آید. 💗

پاک کردن آرایش دائم چگونه است؟

پاک کردن آرایش دائم سوال افرادی هست که پیگمنتر نتونسته انتظارات مشتری را برآورد کند مثل: سلام. دوستان عزیزم خواهرم دیروز عصر ابروهاشو فیبروز ابرو کرده خیلی لنگه به لنگه در اوردن میشه راهنمایی کنید بگین تو خونه چیکار کنه که زودتر پاک شه .ارایشگر گفته وایستاده ده روز دیگه بیا درستش کنم ولی کدوم ابروشو میخواد درست کنه هرکدوم 1شکل .کلا میخواد پاک شه لطفا اگه تجربه ای دارید که بتونه پاکش کنه تو خونه چون 1شنبه مراسم دعوت ه و کارمندم هست. راهنماییم کنید ممنونم عزیزان

ریموو یا پاک کردن تاتو ابرو در تهران

پاسخ : شما باید همون 10 روز را صبر کنید و برای ترمیم مراجعه کنید البته اگر پیگمنترتان حرفه ای است و گرنه به یک کسی که سابقه فیبروز ابروش زیاده مراجعه کنید به هرحال نباید برای پاک کردن زود اقدام کنید چون ابروی تاتو شده باید نتیجه تاتو را نشان دهد که چگونه است .

رژلب دائم یا آرایش دائم لب ها با میکروپیگمنتیشن در تهران

آرایش دائم لب ، رژلب دائم ، آرایش دائم تهران ، میکروپیگمنتیشن لب در تهران

 

 

 

 

2 دیدگاه در “آرایش دائم با میکروپیگمنتیشن تهران”

  1. سلام
    استاد برای دو نفر رژ لب زدم
    هر دوشون لب شون جوش های ریز زدن اطراف لب شون.
    رنگ شون هم ریخته
    چکار کنم؟
    بگم چه پمادی بزنند؟

    1. سلام عزیزم سه روز قبل از تاتو تا سه روز بعد از تاتو قرص اسیکلوویر استفاده کنند و تا سه روز بعد از تاتو از پماد اسیکلوویر هم استفاده کنن
      ریزش رنگ بخاطر جوش هایی هست که زدند.
      تاتوی لب نیاز به دو تا سه بار ترمیم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.